Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7345
Title: | Формування основ лексичної компетенції учнів початкової школи з урахуванням міждисциплінарних зв'язків |
Authors: | Малярчик, Ю. Ю. |
Keywords: | лексична компетенція молодші школярі міждисциплінарні зв’язки початкова школа |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Мукачево : МДУ |
Abstract: | Мета дослідження: обґрунтувати практичну реалізацію міждисциплінарних звязків на уроці англійської мови для формування лексичної компетенції молодших школірів основ лексичної компетенції дітей молодшого шкільного віку з урахуванням міждисциплінарних зв’язків. Завдання дослідження: 1. Здійснити теоретичний аналіз проблеми формування основ лексичної компетенції молодших школярів з урахуванням міждисциплінарних зв’язків. 2. Дослідити та представити психолого-педагогічну характеристику молодших школярів. 3. Обґрунтувати практичну реалізацію міждисциплінарних звязків на уроці англійської мови для формування лексичної компетенції молодших школірів основ лексичної компетенції дітей молодшого шкільного віку з урахуванням міждисциплінарних зв’язків. |
Description: | Малярчик Ю. Ю. Формування основ лексичної компетенції учнів початкової школи з урахуванням міждисциплінарних зв'язків [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.020303"Філологія* (англійська)" / Ю. Ю. Малярчик ; наук.кер. І.З. Бопко. - Мукачево : МДУ, 2020. - 57 с. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7345 |
Appears in Collections: | Untitled |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Formation _of _bases_ of _lexical _competence _of_ elementary_ school_ students_ taking _into _account _interdisciplinary_ connections.pdf | Формування основ лексичної компетенції учнів початкової школи з урахуванням міждисциплінарних зв'язків [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.020303"Філологія* (англійська)" | 846.07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.