Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7350
Назва: Інтегроване навчання англійського діалогічного мовлення учнів 4-х класів на основі драматизації автентичних казок
Автори: Стойка, І. В.
Ключові слова: діалогічне мовлення
навчання англійського мови
драматизації автентичних казок
Дата публікації: 2020
Видавництво: Мукачево : МДУ
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та розробити систему вправ з інтегрованого навчання англійського діалогічного мовлення учнів 4-х класів на основі драматизації автентичних казок. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати методи навчання учнів початкових класів англійського діалогічного мовлення і виявити їх резервні можливості. 2. Визначити поняття «інтегроване навчання англійського діалогічного мовлення» відповідно до драматизації автентичних казок. 3. Розробити систему вправ з навчання англійського діалогічного мовлення учнів 4-х класів.
Опис: Стойка І. В. Інтегроване навчання англійського діалогічного мовлення учнів 4-х класів на основі драматизації автентичних казок [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.020303"Філологія* (англійська)" / І. В. Стойка ; наук.кер. В.М. Мішак. - Мукачево : МДУ, 2020. - 65 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7350
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Integrated_ teaching_of_ English_dialogic_speech_ to_ 4th_ grade_ students _based_ on_ dramatization _of _authentic fairy tales.pdfІнтегроване навчання англійського діалогічного мовлення учнів 4-х класів на основі драматизації автентичних казок [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.020303"Філологія (англійська)"765.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.