Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7361
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марценюк, Марина Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Газій, Т. В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T14:17:33Z | - |
dc.date.available | 2020-11-10T14:17:33Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7361 | - |
dc.description | Марценюк О. М. Дослідження самооцінки молодшого школяра / О. М. Марценюк, Т. В. Газій // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - №Випуск 22 (17). - С.95-101 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглянуто психологічну категорію "самооцінка" та проаналізовано дослідження самооцінки молодшого школяра. Актуальність даної теми полягає в тому, що самооцінка є одною з істотних умов, завдяки якій індивід стає особистістю. Особливо важливо враховувати самооцінку дитини, вона не тільки формується і томубільшою мірою, ніж у дорослого, піддається впливу, зміні. Дитина не народжується на світ з якимось певним ставленням до себе. Як і всі інші особливості особистості, її самооцінка складається в процесі виховання, в якому основна роль належить сім'ї та школі. У міру розвитку діти вчаться розуміти себе, своє Я, давати оцінкувласним якостям. Цей оціночний компонент Я і називається самооцінкою. Вона формує у індивіда потребу відповідати не тільки рівню оточуючих, а й рівню власних особистісних оцінок. Правильно сформована самооцінка виступає не просто як знання самого себе, не як сума окремих характеристик, але як певне ставлення до себе, передбачає усвідомлення особистості як деякого стійкого об'єкта. Метою роботи є висвітлення сутності категорії самооцінка та дослідження психологічних факторів, що впливають на її ставлення в молодшому шкільному віці. Здійснено теоретичний аналіз питання формування та розвитку самооцінки молодших школярів. Висвітлено умови, що впливають на формування самооцінки молодшого школяра. У результаті проведеного емпіричного дослідження було встановлено та проаналізовано зв'язок рівня самооцінки з агресивністю та тривожністю. Виявлено, що у молодших школярів спостерігається самооцінка та навчальна тривожність; для більшості молодших школярів притаманний високий рівень самооцінки. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | самооцінка | en_US |
dc.subject | молодший шкільний вік | en_US |
dc.subject | тривожність | en_US |
dc.subject | агресивність | en_US |
dc.title | Дослідження самооцінки молодшого школяра | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Research_of_self-esteem_of_the_junior_schoolboy.pdf | Дослідження самооцінки молодшого школяра | 963.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.