Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7366
Title: | Готовність до педагогічної діяльності як психолого-педагогічна проблема |
Authors: | Воронова, Ольга Юріївна |
Keywords: | педагогічна готовність компоненти готовності структура готовності готовність |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Карпатська вежа |
Abstract: | Статтю призначено визнанню окремих підходів до феномену готовності до взагалі, та готовності до психологічної діяльності зокрема розглянуто дослідження готовності до психологічної діяльності зокрема.Розглянуто дослідження готовності до педагогічної діяльності з поз вітчизняної психологічної науки. У статті охарактеризовано основні структурні компоненти досліджує поняття подану їх узагальнену характеристику. Зазначено, що як педагоги, так і психологи до змін структури готовності мають власні концептуальні підходи, при цьому всі вони одностайні в тому готовність є складною системою. Охарактеризовано основні компоненти готовності до педагогічної діяльності, а саме: мотиваційний, морально-орієнтаційний, пізнавально-операційний, психофізіологічний, оцінний. |
Description: | Воронова, О. Ю. Готовність до педагогічної діяльності як психолого-педагогічна проблема / О. Ю. Воронова // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - №Випуск 22 (17). - С.180-184 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7366 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Readiness _for _pedagogical_ activity_ as_ a _psychological _and _pedagogical _problem.pdf | Готовність до педагогічної діяльності як психолого-педагогічна проблема | 828.46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.