Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7366
Назва: | Готовність до педагогічної діяльності як психолого-педагогічна проблема |
Автори: | Воронова, Ольга Юріївна |
Ключові слова: | педагогічна готовність компоненти готовності структура готовності готовність |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Карпатська вежа |
Короткий огляд (реферат): | Статтю призначено визнанню окремих підходів до феномену готовності до взагалі, та готовності до психологічної діяльності зокрема розглянуто дослідження готовності до психологічної діяльності зокрема.Розглянуто дослідження готовності до педагогічної діяльності з поз вітчизняної психологічної науки. У статті охарактеризовано основні структурні компоненти досліджує поняття подану їх узагальнену характеристику. Зазначено, що як педагоги, так і психологи до змін структури готовності мають власні концептуальні підходи, при цьому всі вони одностайні в тому готовність є складною системою. Охарактеризовано основні компоненти готовності до педагогічної діяльності, а саме: мотиваційний, морально-орієнтаційний, пізнавально-операційний, психофізіологічний, оцінний. |
Опис: | Воронова, О. Ю. Готовність до педагогічної діяльності як психолого-педагогічна проблема / О. Ю. Воронова // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - №Випуск 22 (17). - С.180-184 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7366 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Readiness _for _pedagogical_ activity_ as_ a _psychological _and _pedagogical _problem.pdf | Готовність до педагогічної діяльності як психолого-педагогічна проблема | 828.46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.