Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7366
Назва: Готовність до педагогічної діяльності як психолого-педагогічна проблема
Автори: Воронова, Ольга Юріївна
Ключові слова: педагогічна готовність
компоненти готовності
структура готовності
готовність
Дата публікації: 2017
Видавництво: Карпатська вежа
Короткий огляд (реферат): Статтю призначено визнанню окремих підходів до феномену готовності до взагалі, та готовності до психологічної діяльності зокрема розглянуто дослідження готовності до психологічної діяльності зокрема.Розглянуто дослідження готовності до педагогічної діяльності з поз вітчизняної психологічної науки. У статті охарактеризовано основні структурні компоненти досліджує поняття подану їх узагальнену характеристику. Зазначено, що як педагоги, так і психологи до змін структури готовності мають власні концептуальні підходи, при цьому всі вони одностайні в тому готовність є складною системою. Охарактеризовано основні компоненти готовності до педагогічної діяльності, а саме: мотиваційний, морально-орієнтаційний, пізнавально-операційний, психофізіологічний, оцінний.
Опис: Воронова, О. Ю. Готовність до педагогічної діяльності як психолого-педагогічна проблема / О. Ю. Воронова // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - №Випуск 22 (17). - С.180-184
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7366
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Readiness _for _pedagogical_ activity_ as_ a _psychological _and _pedagogical _problem.pdfГотовність до педагогічної діяльності як психолого-педагогічна проблема828.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.