Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7373
Название: Інформаційне забезпечення сфери підприємництва в туризмі
Авторы: Матвійчук, Л. Ю.
Лепкий, М. І.
П'ятка, Наталія Степанівна
Ключевые слова: інформація
інформаційний потік
оптимальна організація інформаційний потоків
репрезентованість інформації
зовнішня інформація
внутрішня інформація
інформаційне забезпечення
інформаційна система
вхідні інформаційні потоки
вихідні інформаційні потоки
ефективне управління інформаційними потоками
автоматизована інформаційна система
програмне забезпечення інформаційних систем
Дата публикации: 2017
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): Тема дослідження обумовлена необхідністю оцінки питань інформаційного забезпечення сфери підприємництва в туризмі. Актуальним завданням є окреслення ролі інформації на сучасному етапі, розкриття основних аспектів інформаційного забезпечення , призначення інформаційних потоків в туризмі, розробка теоретико-методологічних засад щодо формування інформаційного забезпечення підприємництва у туристичній сфері діяльності. Метою статті є оцінка сучасних підходів до інформаційного забезпечення сфери підприємництва в туризмі. Виходячи із поставленої мети ставляться такі завдання: оцінити кваліфікацію інформації за різними напрямами; роль інформації як головної складової сфери управління; головних аспектів у вивченні інформації; проаналізувати призначення інформаційних потоків; репрезентативності інформації; оцінити зовнішню та внутрішню інформацію; основні вимоги до інформаційного забезпечення; створення нових інформаційних технологій; ефективне управління інформаційними потоками в туризмі; оцінити програмне забезпечення для підприємств туристичної сфери. Методологія. Теоретико-методологічною основою дослідження виступають положення вчень щодо формування інформаційного забезпечення сфери підприємництва в туризмі, наукові праці учених у даній сфері дослідження. У процесі дослідження використано: загальнонаукові методи пізнання: метод теоретичного узагальнення, системного аналізу та синтезу, прогнозно-аналітичний, структурний метод та інші. Інформаційною базою дослідження є монографії та наукові публікації зарубіжних та вітчизняних учених , інформація мережі Інтернет; результати власних досліджень. Результати. На основі комплексного дослідження акцентується увага на кваліфікованих ознаках виділення інформаційного забезпечення; головних аспектах у вивченні інформації. Проаналізовано інформацію в туризмі за різними напрямами; роль інформаційних потоків та їх призначення у сфері туристичної діяльності, основних вимог до інформаційного забезпечення та їх ефективного управління в туризмі
Описание: Матвійчук Л. Ю. Інформаційне забезпечення сфери підприємництва в туризмі / Л. Ю. Матвійчук, М. І. Лепкий, Н. С. П'ятка // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - № Випуск 22 (17). - С. 259-274
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7373
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Information_support_of_the_sphere_of_entrepreneurship_in_tourism.pdfІнформаційне забезпечення сфери підприємництва в туризмі1.61 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.