Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7373
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМатвійчук, Л. Ю.-
dc.contributor.authorЛепкий, М. І.-
dc.contributor.authorП'ятка, Наталія Степанівна-
dc.date.accessioned2020-11-11T11:51:17Z-
dc.date.available2020-11-11T11:51:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7373-
dc.descriptionМатвійчук Л. Ю. Інформаційне забезпечення сфери підприємництва в туризмі / Л. Ю. Матвійчук, М. І. Лепкий, Н. С. П'ятка // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - № Випуск 22 (17). - С. 259-274en_US
dc.description.abstractТема дослідження обумовлена необхідністю оцінки питань інформаційного забезпечення сфери підприємництва в туризмі. Актуальним завданням є окреслення ролі інформації на сучасному етапі, розкриття основних аспектів інформаційного забезпечення , призначення інформаційних потоків в туризмі, розробка теоретико-методологічних засад щодо формування інформаційного забезпечення підприємництва у туристичній сфері діяльності. Метою статті є оцінка сучасних підходів до інформаційного забезпечення сфери підприємництва в туризмі. Виходячи із поставленої мети ставляться такі завдання: оцінити кваліфікацію інформації за різними напрямами; роль інформації як головної складової сфери управління; головних аспектів у вивченні інформації; проаналізувати призначення інформаційних потоків; репрезентативності інформації; оцінити зовнішню та внутрішню інформацію; основні вимоги до інформаційного забезпечення; створення нових інформаційних технологій; ефективне управління інформаційними потоками в туризмі; оцінити програмне забезпечення для підприємств туристичної сфери. Методологія. Теоретико-методологічною основою дослідження виступають положення вчень щодо формування інформаційного забезпечення сфери підприємництва в туризмі, наукові праці учених у даній сфері дослідження. У процесі дослідження використано: загальнонаукові методи пізнання: метод теоретичного узагальнення, системного аналізу та синтезу, прогнозно-аналітичний, структурний метод та інші. Інформаційною базою дослідження є монографії та наукові публікації зарубіжних та вітчизняних учених , інформація мережі Інтернет; результати власних досліджень. Результати. На основі комплексного дослідження акцентується увага на кваліфікованих ознаках виділення інформаційного забезпечення; головних аспектах у вивченні інформації. Проаналізовано інформацію в туризмі за різними напрямами; роль інформаційних потоків та їх призначення у сфері туристичної діяльності, основних вимог до інформаційного забезпечення та їх ефективного управління в туризміen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectінформаціяen_US
dc.subjectінформаційний потікen_US
dc.subjectоптимальна організація інформаційний потоківen_US
dc.subjectрепрезентованість інформаціїen_US
dc.subjectзовнішня інформаціяen_US
dc.subjectвнутрішня інформаціяen_US
dc.subjectінформаційне забезпеченняen_US
dc.subjectінформаційна системаen_US
dc.subjectвхідні інформаційні потокиen_US
dc.subjectвихідні інформаційні потокиen_US
dc.subjectефективне управління інформаційними потокамиen_US
dc.subjectавтоматизована інформаційна системаen_US
dc.subjectпрограмне забезпечення інформаційних системen_US
dc.titleІнформаційне забезпечення сфери підприємництва в туризміen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Information_support_of_the_sphere_of_entrepreneurship_in_tourism.pdfІнформаційне забезпечення сфери підприємництва в туризмі1.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.