Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7393
Назва: Операційно-дослідницька спрямованість методів педагогічної біографістики
Автори: Розман, Ірина Іллівна
Ключові слова: метод дослідження
парний принцип
підхід
співвідношення
біографістика
гуманітаристика
Дата публікації: 2019
Видавництво: Canada
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено розуміння наукового методу педагогічної біографістики як засобу пізнання дійсності у взаємозв‟язку і розвитку її процесів і явищ; способу організації дослідницької діяльності науковця щодо розв‟язання цього завдання; системи інтелектуально-логічних дій, процедур вивчення об‟єкта дослідження для встановлення істини. Запропоновано поділ методів педагогічної біографістики на три основні групи. Закцентована увага на універсальну і взаємозалежну пару методів. Розглянуто дослідження біографії за парним принципом: аналіз і синтез, індукція і дедукція, абстрагування і конкретизація, ідеалізація і формалізація, узагальнення і порівняння.
Опис: Розман І. І. Операційно-дослідницька спрямованість методів педагогічної біографістики / І. І. Розман // Virtus : scientific journal. - Canada, 2019. - Issue 33. - С. 121-123
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7393
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Operational-research_ orientation_ of_ methods_ of_ pedagogical_ biography.pdfОпераційно-дослідницька спрямованість методів педагогічної біографістики1.77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.