Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7406
Назва: | Особливості організації самоосвітньої діяльності вчителів початкових класів в умовах освітніх реформ |
Автори: | Фенчак, Любов Михайлівна Дьордяй, М.В. |
Ключові слова: | освітні реформи самоосвітня діяльність вчителя професійне становлення навички самоосвіти |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | МДУ |
Опис: | Фенчак Л.М. Особливості організації самоосвітньої діяльності вчителів початкових класів в умовах освітніх реформ / Л.М. Фенчак, М.В. Дьордяй // Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторі : збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науковопрактичної Інтернет-конференції, 6 листопада 2020 р., Мукачево / Ред.кол.: Т.І.Бондар (гол.ред.) та ін. – Мукачево : МДУ, 2020. – С. 49-51 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7406 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Features_of_the_organization_of_self-educational_activity_of_primary_school_teachers_in_the_conditions_of_educational_reforms.pdf | Особливості організації самоосвітньої діяльності вчителів початкових класів в умовах освітніх реформ | 768.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.