Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7415
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКостю, Світлана Йосипівна-
dc.date.accessioned2020-11-25T12:58:56Z-
dc.date.available2020-11-25T12:58:56Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7415-
dc.descriptionКостю С. Й. Психологічні особливості структурно-функціональної організації особистісного простору студентської молоді / С.Й. Костю // «science and education in the modern world: challenges of the XXI century» материалы VII Международной науч-прак. конф. (психологические науки) / сост.: Е. Ешім, Е. Абиев – Нур-Султан, 2020 – С. 59-62en_US
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми, пов’язані із процесом гуманізації суспільства, визначенням пріоритету загальнолюдських цінностей, адаптивності та свободи розвитку особистості. Забезпечення ефективності вирішення складного комплексу цих проблем. Потреба у глибшому пізнанні сутності інтеграційних характеристик психічних явищ, яка вимагає створення повноцінних теоретичних концепцій і моделей вивчення внутрішнього світу особистості. Особистісний простір як психологічний феномен, яким охоплюється значний потенціал життєвої самореалізації людини.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectстудентствоen_US
dc.subjectмолодьen_US
dc.subjectособистісний простірen_US
dc.subjectжиттєвий простірen_US
dc.subjectтренінгen_US
dc.titleПсихологічні особливості структурно-функціональної організації особистісного простору студентської молодіen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Psychological_features_of_the_structural_and_functional_organization_of_the_personal_space_of_student_youth.pdfПсихологічні особливості структурно-функціональної організації особистісного простору студентської молоді1.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.