Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7539
Назва: | Професійний потенціал майбутніх вчителів іноземної мови vs професійна ідентичність: концептуальний взаємозв’язок |
Автори: | Гнатик, К. |
Ключові слова: | професійний потенціал професійна ідентичність вчитель іноземної мови професіоналізм |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | МДУ |
Опис: | Гнатик К. Професійний потенціал майбутніх вчителів іноземної мови vs професійна ідентичність: концептуальний взаємозв’язок / К. Гнатик // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 22-23 жовтня 2020 р., Мукачево / Ред.кол.: Т.Д. Щербан (гол.ред.) та інш. – Мукачево: Вид-во МДУ, 2020.− С. 104-106 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7539 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Professional_potential_of_future_foreign_language_teachers_vs_professional_identity_conceptual_relationship.pdf | Професійний потенціал майбутніх вчителів іноземної мови vs професійна ідентичність: концептуальний взаємозв’язок | 653.14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.