Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7543
Назва: Роль педагогічної практики у процесі формування готовності вчителя до професійної діяльності
Автори: Андрєєва, Д.-М.Б.
Теличко, Наталія Вікторівна
Ключові слова: педагогічна практика
професійна діяльність
майбутні вчителі
формування
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто принципи формування готовності майбутніх учителів до професійній діяльності в процесі педагогічної практики. Розкрито роль педагогічної практики як засобу для формування готовності майбутніх вчителів.
Опис: Андрєєва Д.-М.Б. Роль педагогічної практики у процесі формування готовності вчителя до професійної діяльності / Д.-М.Б. Андрєєва, Н. В. Теличко // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). - С. 13-18
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7543
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_ role_ of _pedagogical practice_ in_ the_ process_ of_ forming_ a _teacher's_ readiness_ for_ professional_ activity.pdfРоль педагогічної практики у процесі формування готовності вчителя до професійної діяльності880.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.