Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7543
Назва: | Роль педагогічної практики у процесі формування готовності вчителя до професійної діяльності |
Автори: | Андрєєва, Д.-М.Б. Теличко, Наталія Вікторівна |
Ключові слова: | педагогічна практика професійна діяльність майбутні вчителі формування |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто принципи формування готовності майбутніх учителів до професійній діяльності в процесі педагогічної практики. Розкрито роль педагогічної практики як засобу для формування готовності майбутніх вчителів. |
Опис: | Андрєєва Д.-М.Б. Роль педагогічної практики у процесі формування готовності вчителя до професійної діяльності / Д.-М.Б. Андрєєва, Н. В. Теличко // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). - С. 13-18 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7543 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
The_ role_ of _pedagogical practice_ in_ the_ process_ of_ forming_ a _teacher's_ readiness_ for_ professional_ activity.pdf | Роль педагогічної практики у процесі формування готовності вчителя до професійної діяльності | 880.93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.