Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7559
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГраб, М. В.-
dc.date.accessioned2020-12-09T10:26:15Z-
dc.date.available2020-12-09T10:26:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7559-
dc.descriptionГраб М.В. Використання онлайн-інструментів для оцінювання природничої компетентності майбутніх педагогів: досвід Норвегії / М. В. Граб // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). – С. 34-37en_US
dc.description.abstractУ статті розкрито змістові складові використання онлайнінструментів для оцінювання природничої компетентності майбутніх педагогів Норвегії. Автором закцентовано увагу на удосконаленні природничої компетентності студентів у процесі самоосвіти. Великого значення в самооцінці формування природничої компетентності майбутнього вчителя надається педагогічній практиці та обміну педагогічним досвідом. Звернуто увагу на те, що для моніторингу й оцінювання природничої компетентності вчителів у Норвегії створено спеціальні центри.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectприроднича компетентністьen_US
dc.subjectмоніторингen_US
dc.subjectоцінюванняen_US
dc.subjectмайбутні педагогиen_US
dc.subjectНорвегіяen_US
dc.subjectонлайн-інструментиen_US
dc.titleВикористання онлайн-інструментів для оцінювання природничої компетентності майбутніх педагогів: досвід Норвегіїen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Using _online _tools_ to_ assess _the_ natural _competence_ of_ future_ teachers_ the_ experience_ of_ Norway.pdfВикористання онлайн-інструментів для оцінювання природничої компетентності майбутніх педагогів: досвід Норвегії871.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.