Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7566
Назва: | Соціально-педагогічні засади інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти |
Автори: | Криванич, Л. Ю. Розман, Ірина Іллівна |
Ключові слова: | дошкільний навчальний заклад законодавчі документи діти з особливими потребами інклюзія вихователі батьки |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано соціально-педагогічні засади інклюзивної освіти, проблеми психолого-педагогічного супроводу діяльності вихователя інклюзивної групи, підходи до виховання дітей. Розкрито проблеми включення дітей з особливими потребами в групи дошкільних навчальних закладів. Наголошено на необхідності врахування багатоаспектних особливостей реалізації спільного виховання дітей в інклюзивних групах. |
Опис: | Криванич Л. Ю. Соціально-педагогічні засади інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти / Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І. І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). – С. 71-73 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7566 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Socio-pedagogical_ principles_ of _inclusive_ education_ in _preschool _education.pdf | Соціально-педагогічні засади інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти | 878.64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.