Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7567
Title: | Психолого-педагогічний аналіз проблеми взаємодії педагога і дітей |
Authors: | Іванова, Вікторія Вікторівна Ковач, Г. М. |
Keywords: | вплив взаємодія педагогічна взаємодія дошкільник |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | МДУ |
Abstract: | В статті через аналіз філософських, психологічних та педагогічних праць розкрито сутність поняття взаємодія, педагогічна взаємодія, проаналізовано сучасні дослідження проблеми взаємодії педагога і дітей дошкільного віку, виділено рівні взаємодії педагога та дітей (низький, середній та високий). |
Description: | Іванова В.В. Психолого-педагогічний аналіз проблеми взаємодії педагога і дітей / В.В. Іванова, Г. М. Ковач // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). – С. 55-62 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7567 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Psychological_ and_ pedagogical _analysis_ of_ the _problem _of_ interaction_ between_ teacher_ and_ children.pdf | Психолого-педагогічний аналіз проблеми взаємодії педагога і дітей | 891.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.