Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7567
Название: | Психолого-педагогічний аналіз проблеми взаємодії педагога і дітей |
Авторы: | Іванова, Вікторія Вікторівна Ковач, Г. М. |
Ключевые слова: | вплив взаємодія педагогічна взаємодія дошкільник |
Дата публикации: | 2020 |
Издательство: | МДУ |
Краткий осмотр (реферат): | В статті через аналіз філософських, психологічних та педагогічних праць розкрито сутність поняття взаємодія, педагогічна взаємодія, проаналізовано сучасні дослідження проблеми взаємодії педагога і дітей дошкільного віку, виділено рівні взаємодії педагога та дітей (низький, середній та високий). |
Описание: | Іванова В.В. Психолого-педагогічний аналіз проблеми взаємодії педагога і дітей / В.В. Іванова, Г. М. Ковач // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). – С. 55-62 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7567 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Psychological_ and_ pedagogical _analysis_ of_ the _problem _of_ interaction_ between_ teacher_ and_ children.pdf | Психолого-педагогічний аналіз проблеми взаємодії педагога і дітей | 891.87 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.