Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7567
Назва: Психолого-педагогічний аналіз проблеми взаємодії педагога і дітей
Автори: Іванова, Вікторія Вікторівна
Ковач, Г. М.
Ключові слова: вплив
взаємодія
педагогічна взаємодія
дошкільник
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): В статті через аналіз філософських, психологічних та педагогічних праць розкрито сутність поняття взаємодія, педагогічна взаємодія, проаналізовано сучасні дослідження проблеми взаємодії педагога і дітей дошкільного віку, виділено рівні взаємодії педагога та дітей (низький, середній та високий).
Опис: Іванова В.В. Психолого-педагогічний аналіз проблеми взаємодії педагога і дітей / В.В. Іванова, Г. М. Ковач // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). – С. 55-62
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7567
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psychological_ and_ pedagogical _analysis_ of_ the _problem _of_ interaction_ between_ teacher_ and_ children.pdfПсихолого-педагогічний аналіз проблеми взаємодії педагога і дітей891.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.