Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7567
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іванова, Вікторія Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Ковач, Г. М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-10T11:13:58Z | - |
dc.date.available | 2020-12-10T11:13:58Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7567 | - |
dc.description | Іванова В.В. Психолого-педагогічний аналіз проблеми взаємодії педагога і дітей / В.В. Іванова, Г. М. Ковач // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). – С. 55-62 | en_US |
dc.description.abstract | В статті через аналіз філософських, психологічних та педагогічних праць розкрито сутність поняття взаємодія, педагогічна взаємодія, проаналізовано сучасні дослідження проблеми взаємодії педагога і дітей дошкільного віку, виділено рівні взаємодії педагога та дітей (низький, середній та високий). | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | вплив | en_US |
dc.subject | взаємодія | en_US |
dc.subject | педагогічна взаємодія | en_US |
dc.subject | дошкільник | en_US |
dc.title | Психолого-педагогічний аналіз проблеми взаємодії педагога і дітей | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Psychological_ and_ pedagogical _analysis_ of_ the _problem _of_ interaction_ between_ teacher_ and_ children.pdf | Психолого-педагогічний аналіз проблеми взаємодії педагога і дітей | 891.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.