Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7586
Назва: | Сучасні підходи до організації навчання ліворуких дітей |
Автори: | Молнар, Тетяна Іванівна Фізер, Ф. С. |
Ключові слова: | правша ліворукість лівшість амбідекстр амбісіністр |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | У статті порушується проблема ліворукості. Окреслено індивідуально-психологічні особливості ліворуких дітей та негативні наслідки їх переучування; розкрито методику навчання письма ліворуких першокласників. |
Опис: | Молнар Т. І. Сучасні підходи до організації навчання ліворуких дітей / Т. І. Молнар, Ф. С. Фізер // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). –С. 114-119 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7586 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Modern_ approaches_ to _the_ organization _of _left-handed_ children's_education.pdf | Сучасні підходи до організації навчання ліворуких дітей | 883.26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.