Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7595
Название: Структурні компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування ігрових технологій
Авторы: Кайс, М.І.
Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Ключевые слова: ігрові технології навчання
гра
навчання в грі
Дата публикации: 2020
Издательство: МДУ
Описание: Кайс М.І. Структурні компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування ігрових технологій / М.І. Кайс, М.І. Кузьма-Качур // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 22-23 жовтня 2020 р., Мукачево / Ред.кол.: Т.Д. Щербан (гол.ред.) та інш. – Мукачево: Вид-во МДУ, 2020.− С. 159-160
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7595
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Structural_components_of_the_readiness_of_future_primary_school_teachers_to_use_game_technologies.pdfСтруктурні компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування ігрових технологій600.58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.