Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7595
Назва: | Структурні компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування ігрових технологій |
Автори: | Кайс, М.І. Кузьма-Качур, Марія Іванівна |
Ключові слова: | ігрові технології навчання гра навчання в грі |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | МДУ |
Опис: | Кайс М.І. Структурні компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування ігрових технологій / М.І. Кайс, М.І. Кузьма-Качур // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 22-23 жовтня 2020 р., Мукачево / Ред.кол.: Т.Д. Щербан (гол.ред.) та інш. – Мукачево: Вид-во МДУ, 2020.− С. 159-160 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7595 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Structural_components_of_the_readiness_of_future_primary_school_teachers_to_use_game_technologies.pdf | Структурні компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування ігрових технологій | 600.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.