Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7597
Назва: Професійна «Я-концепція» вихователя дошкільної освіти як об’єкт управління і основа побудови моделі професійного розвитку
Автори: Кертис, Н.В.
Русин, Надія Михайлівна
Ключові слова: професійний розвиток
Я-концепція
особистість
формування особистості
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Опис: Кертис Н.В. Професійна «Я-концепція» вихователя дошкільної освіти як об’єкт управління і основа побудови моделі професійного розвитку / Н.В. Кертис, Н.М. Русин // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 22-23 жовтня 2020 р., Мукачево / Ред.кол.: Т.Д. Щербан (гол.ред.) та інш. – Мукачево: Вид-во МДУ, 2020.− С. 163-165
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7597
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Professional_I-concept_of_a_preschool_educator_as_an_object_of_management_and_the_basis_for_building_a_model_of_professional_development.pdfПрофесійна «Я-концепція» вихователя дошкільної освіти як об’єкт управління і основа побудови моделі професійного розвитку604.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.