Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7637
Title: | Гендерне виховання як формування поваги до особистості учня в початковій школі |
Authors: | Дирда, А. А. Товканець, Ганна Василівна |
Keywords: | гендерне виховання особистість початкова школа |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | МДУ |
Abstract: | Розглянуто проблему гендерного виховання у початковій школі та подано варіативну характеристику поняття «гендерне виховання». Підкреслено, що гендерне виховання трактується як цілеспрямований, чітко організований процес формування у школярів/студентів андрогінних якостей особистості, рис характеру, навичок і звичок гендерно-збалансованої соціальної поведінки; як цілеспрямований і систематичний вплив на свідомість, почуття, поведінку вихованців з метою формування в них егалітарних цінностей. Наголошено, що проблема гендерного виховання пронизує весь навчальний процес і головне у цій ситуації – вчасно помітити стереотипні тенденції, усвідомити їх наявність і почати відмовлятися від них, особливо в роботі з підростаючим поколінням. |
Description: | Дирда А.А. Гендерне виховання як формування поваги до особистості учня в початковій школі / А.А. Дирда, Г.В. Товканець // Розвиток особистості молодшого школяра: сучасні реалії та перспективи: матеріали науково-практичної інтернет-конференції молодих науковців та студентів. Випуск 7. Бердянськ, Вінниця, Житомир, Івано-Франківськ, Ізмаїл, Кам’янець-Подільський, Київ, Кропивницький, Мукачево, Полтава, Ужгород, Умань, Херсон, 2020. С. 21-22 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7637 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gender_education_as_the_formation_of_respect_for_the_student's_personality_in_primary_school.pdf | Гендерне виховання як формування поваги до особистості учня в початковій школі | 1.27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.