Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/766| Название: | Психологія моделювання впливу на учня у процесі вивчення художнього образу | 
| Авторы: | Щербан, Тетяна Дмитрівна | 
| Ключевые слова: | художній образ моделювання сприймання учнем художнього образу асоціативне сприймання досвід учня поетичний задум | 
| Дата публикации: | 2017 | 
| Краткий осмотр (реферат): | У статті представлено методику аналізу художнього твору з позиції сприймання його учнем. Вивчення художнього образу полягає в тому, що він породжує систему додаткових образів, пов’язуючи у цілісність досвід учня і здобуток поетичного замислу автора твору. Вивчення поетики відбувається з урахуванням законів асоціативного сприймання і у системі тріади: суб’єкт — предмет — суб’єкт. | 
| Описание: | Щербан, Т. Д. Психологія моделювання впливу на учня у процесі вивчення художнього образу / Т. Д. Щербан // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" : збірник наукових праць. - Київ, 2017. - №8(30). - С. 40-42 | 
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/766 | 
| Располагается в коллекциях: | Статті | 
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| mnj_2017_8_10.pdf | Психологія моделювання впливу на учня у процесі вивчення художнього образу | 110.47 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть | 
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

