Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/766
Title: | Психологія моделювання впливу на учня у процесі вивчення художнього образу |
Authors: | Щербан, Тетяна Дмитрівна |
Keywords: | художній образ моделювання сприймання учнем художнього образу асоціативне сприймання досвід учня поетичний задум |
Issue Date: | 2017 |
Abstract: | У статті представлено методику аналізу художнього твору з позиції сприймання його учнем. Вивчення художнього образу полягає в тому, що він породжує систему додаткових образів, пов’язуючи у цілісність досвід учня і здобуток поетичного замислу автора твору. Вивчення поетики відбувається з урахуванням законів асоціативного сприймання і у системі тріади: суб’єкт — предмет — суб’єкт. |
Description: | Щербан, Т. Д. Психологія моделювання впливу на учня у процесі вивчення художнього образу / Т. Д. Щербан // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" : збірник наукових праць. - Київ, 2017. - №8(30). - С. 40-42 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/766 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mnj_2017_8_10.pdf | Психологія моделювання впливу на учня у процесі вивчення художнього образу | 110.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.