Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/766| Title: | Психологія моделювання впливу на учня у процесі вивчення художнього образу | 
| Authors: | Щербан, Тетяна Дмитрівна | 
| Keywords: | художній образ моделювання сприймання учнем художнього образу асоціативне сприймання досвід учня поетичний задум | 
| Issue Date: | 2017 | 
| Abstract: | У статті представлено методику аналізу художнього твору з позиції сприймання його учнем. Вивчення художнього образу полягає в тому, що він породжує систему додаткових образів, пов’язуючи у цілісність досвід учня і здобуток поетичного замислу автора твору. Вивчення поетики відбувається з урахуванням законів асоціативного сприймання і у системі тріади: суб’єкт — предмет — суб’єкт. | 
| Description: | Щербан, Т. Д. Психологія моделювання впливу на учня у процесі вивчення художнього образу / Т. Д. Щербан // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" : збірник наукових праць. - Київ, 2017. - №8(30). - С. 40-42 | 
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/766 | 
| Appears in Collections: | Статті | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| mnj_2017_8_10.pdf | Психологія моделювання впливу на учня у процесі вивчення художнього образу | 110.47 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

