Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/766
Название: Психологія моделювання впливу на учня у процесі вивчення художнього образу
Авторы: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Ключевые слова: художній образ
моделювання
сприймання учнем художнього образу
асоціативне сприймання
досвід учня
поетичний задум
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): У статті представлено методику аналізу художнього твору з позиції сприймання його учнем. Вивчення художнього образу полягає в тому, що він породжує систему додаткових образів, пов’язуючи у цілісність досвід учня і здобуток поетичного замислу автора твору. Вивчення поетики відбувається з урахуванням законів асоціативного сприймання і у системі тріади: суб’єкт — ​предмет — суб’єкт.
Описание: Щербан, Т. Д. Психологія моделювання впливу на учня у процесі вивчення художнього образу / Т. Д. Щербан // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" : збірник наукових праць. - Київ, 2017. - №8(30). - С. 40-42
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/766
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
mnj_2017_8_10.pdfПсихологія моделювання впливу на учня у процесі вивчення художнього образу110.47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.