Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/766
Назва: Психологія моделювання впливу на учня у процесі вивчення художнього образу
Автори: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Ключові слова: художній образ
моделювання
сприймання учнем художнього образу
асоціативне сприймання
досвід учня
поетичний задум
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті представлено методику аналізу художнього твору з позиції сприймання його учнем. Вивчення художнього образу полягає в тому, що він породжує систему додаткових образів, пов’язуючи у цілісність досвід учня і здобуток поетичного замислу автора твору. Вивчення поетики відбувається з урахуванням законів асоціативного сприймання і у системі тріади: суб’єкт — ​предмет — суб’єкт.
Опис: Щербан, Т. Д. Психологія моделювання впливу на учня у процесі вивчення художнього образу / Т. Д. Щербан // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" : збірник наукових праць. - Київ, 2017. - №8(30). - С. 40-42
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/766
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mnj_2017_8_10.pdfПсихологія моделювання впливу на учня у процесі вивчення художнього образу110.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.