Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7683
Назва: Зміст підготовки педагогів до діяльності в закладах інтернатного типу: історико-педагогічний контекст
Автори: Черепаня, Марія Тарасівна
Ключові слова: інтернати
заклади інтернатного типу
підготовка педагогів
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Опис: Черепаня М.Т. Зміст підготовки педагогів до діяльності в закладах інтернатного типу: історико-педагогічний контекст / М.Т. Черепаня // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 22-23 жовтня 2020 р., Мукачево / Ред.кол.: Т.Д. Щербан (гол.ред.) та інш. – Мукачево: Вид-во МДУ, 2020.− С. 346-347
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7683
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_content_of_teacher_training_for_activities_in_boarding_schools_historical_and_pedagogical_context.pdfЗміст підготовки педагогів до діяльності в закладах інтернатного типу: історико-педагогічний контекст601.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.