Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7783
Название: Оптимізація маркетингової стратегії автодилерів в умовах пандемії
Авторы: Бора, Наталія Юріївна
Федорів, Олеся
Ключевые слова: маркетингова стратегія
автодиллери
корона-криза
Дата публикации: 2020
Издательство: МДУ
Описание: Бора Н.Ю. Оптимізація маркетингової стратегії автодилерів в умовах пандемії / Н.Ю. Бора, О. Федорів // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 196-198
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7783
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Optimization_of_marketing_strategy_of_car_dealers_in_a_pandemic.pdfОптимізація маркетингової стратегії автодилерів в умовах пандемії736.21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.