Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7783
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБора, Наталія Юріївна-
dc.contributor.authorФедорів, Олеся-
dc.date.accessioned2021-01-15T12:07:18Z-
dc.date.available2021-01-15T12:07:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7783-
dc.descriptionБора Н.Ю. Оптимізація маркетингової стратегії автодилерів в умовах пандемії / Н.Ю. Бора, О. Федорів // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 196-198en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectавтодиллериen_US
dc.subjectкорона-кризаen_US
dc.titleОптимізація маркетингової стратегії автодилерів в умовах пандеміїen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Optimization_of_marketing_strategy_of_car_dealers_in_a_pandemic.pdfОптимізація маркетингової стратегії автодилерів в умовах пандемії736.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.