Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7784
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБундзяк, Ліліана Володимирівна-
dc.contributor.authorГаврилець, Олеся Василівна-
dc.date.accessioned2021-01-15T12:10:27Z-
dc.date.available2021-01-15T12:10:27Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7784-
dc.descriptionБундзяк Л.В. Проведення сучасних маркетингових досліджень в умовах пандемії / Л.В. Бундзяк, О.В. Гаврилець // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 198-199en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectсучасні маркетингові дослідженняen_US
dc.subjectумови пандеміїen_US
dc.subjectризики існування підприємствen_US
dc.subjectонлайн-дослідженняen_US
dc.titleПроведення сучасних маркетингових досліджень в умовах пандеміїen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Conducting_modern_marketing_research_in_a_pandemic.pdfПроведення сучасних маркетингових досліджень в умовах пандемії729.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.