Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7795
Назва: Роль маркетингу територій в реалізації конкурентних переваг економіки регіону
Автори: Паулик, Алла Ярославівна
Ключові слова: економіка регіону
маркетинг території
сталий розвиток економіки регіону
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Опис: Паулик А.Я. Роль маркетингу територій в реалізації конкурентних переваг економіки регіону / А.Я. Паулик // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 220-221
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7795
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_role_of_marketing_areas_in_the_implementation_of_competitive_advantages_of_the_region's_economy.pdfРоль маркетингу територій в реалізації конкурентних переваг економіки регіону728.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.