Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7795
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПаулик, Алла Ярославівна-
dc.date.accessioned2021-01-16T13:15:47Z-
dc.date.available2021-01-16T13:15:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7795-
dc.descriptionПаулик А.Я. Роль маркетингу територій в реалізації конкурентних переваг економіки регіону / А.Я. Паулик // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 220-221en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectекономіка регіонуen_US
dc.subjectмаркетинг територіїen_US
dc.subjectсталий розвиток економіки регіонуen_US
dc.titleРоль маркетингу територій в реалізації конкурентних переваг економіки регіонуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_role_of_marketing_areas_in_the_implementation_of_competitive_advantages_of_the_region's_economy.pdfРоль маркетингу територій в реалізації конкурентних переваг економіки регіону728.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.