Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7797
Titel: Планування як організаційний і управлінський процес в маркетинг-менеджменті
Autoren: Попович, Олеся Петрівна
Stichwörter: маркетинг-менеджмент
планування маркетингу
управлінський процес
Erscheinungsdatum: 2020
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Попович О.П. Планування як організаційний і управлінський процес в маркетинг-менеджменті / О.П. Попович // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 223-224
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7797
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Planning_as_an_organizational_and_managerial_process_in_marketing_management.pdfПланування як організаційний і управлінський процес в маркетинг-менеджменті729.81 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.