Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7797
Назва: Планування як організаційний і управлінський процес в маркетинг-менеджменті
Автори: Попович, Олеся Петрівна
Ключові слова: маркетинг-менеджмент
планування маркетингу
управлінський процес
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Опис: Попович О.П. Планування як організаційний і управлінський процес в маркетинг-менеджменті / О.П. Попович // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 223-224
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7797
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Planning_as_an_organizational_and_managerial_process_in_marketing_management.pdfПланування як організаційний і управлінський процес в маркетинг-менеджменті729.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.