Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7797
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопович, Олеся Петрівна-
dc.date.accessioned2021-01-16T13:33:07Z-
dc.date.available2021-01-16T13:33:07Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7797-
dc.descriptionПопович О.П. Планування як організаційний і управлінський процес в маркетинг-менеджменті / О.П. Попович // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 223-224en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмаркетинг-менеджментen_US
dc.subjectпланування маркетингуen_US
dc.subjectуправлінський процесen_US
dc.titleПланування як організаційний і управлінський процес в маркетинг-менеджментіen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Planning_as_an_organizational_and_managerial_process_in_marketing_management.pdfПланування як організаційний і управлінський процес в маркетинг-менеджменті729.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.