Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7799
Title: Сутнісний підхід до аналізу концептуальних положень маркетингової діяльності торговельних підприємств
Authors: Радіонов, Володимир Володимирович
Keywords: торговельні підприємства
аналіз концептуальних положень
маркетингова діяльність
Issue Date: 2020
Publisher: МДУ
Description: Радіонов В.В. Сутнісний підхід до аналізу концептуальних положень маркетингової діяльності торговельних підприємств / В.В. Радіонов // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 227-230
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7799
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Essential_approach_to_the_analysis_of_conceptual_provisions_of_marketing_activity_of_trade_enterprises.pdfСутнісний підхід до аналізу концептуальних положень маркетингової діяльності торговельних підприємств740.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.