Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7799
Название: Сутнісний підхід до аналізу концептуальних положень маркетингової діяльності торговельних підприємств
Авторы: Радіонов, Володимир Володимирович
Ключевые слова: торговельні підприємства
аналіз концептуальних положень
маркетингова діяльність
Дата публикации: 2020
Издательство: МДУ
Описание: Радіонов В.В. Сутнісний підхід до аналізу концептуальних положень маркетингової діяльності торговельних підприємств / В.В. Радіонов // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 227-230
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7799
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Essential_approach_to_the_analysis_of_conceptual_provisions_of_marketing_activity_of_trade_enterprises.pdfСутнісний підхід до аналізу концептуальних положень маркетингової діяльності торговельних підприємств740.69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.