Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7799
Назва: Сутнісний підхід до аналізу концептуальних положень маркетингової діяльності торговельних підприємств
Автори: Радіонов, Володимир Володимирович
Ключові слова: торговельні підприємства
аналіз концептуальних положень
маркетингова діяльність
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Опис: Радіонов В.В. Сутнісний підхід до аналізу концептуальних положень маркетингової діяльності торговельних підприємств / В.В. Радіонов // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 227-230
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7799
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Essential_approach_to_the_analysis_of_conceptual_provisions_of_marketing_activity_of_trade_enterprises.pdfСутнісний підхід до аналізу концептуальних положень маркетингової діяльності торговельних підприємств740.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.