Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7800
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРубіш, Марина Андріївна-
dc.date.accessioned2021-01-16T13:47:04Z-
dc.date.available2021-01-16T13:47:04Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7800-
dc.descriptionРубіш М.А. Роль маркетингу в діяльності музеїв / М.А. Рубіш // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 230-232en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмузейen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмузейний маркетингen_US
dc.titleРоль маркетингу в діяльності музеївen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_role_of_marketing_in_the_activities_of_museums.pdfРоль маркетингу в діяльності музеїв735.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.