Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7804
Назва: | Формування соціокультурної компетентності на уроках іноземної мови в умовах інклюзивної освіти |
Автори: | Губаш, Д. І. |
Ключові слова: | інклюзивна освіта соціокультурна компетентність методика навчання іноземної мови |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження: дослідження теоретичних та методичних особливостей формування соціокультурної компетентності у процесі навчання іноземної мови учнів з обмеженими можливостями здоров’я; аналіз особливостей та структури соціокультурної компетентності; огляд методичних положень та рекомендацій стосовно організації навчального процесу з за діянням соціокультурної компетенції в інклюзивному класі при вивченні іноземної мови. |
Опис: | Губаш Д. І. Формування соціокультурної компетентності на уроках іноземної мови в умовах інклюзивної освіти [Рукопис] : магістерська робота ОС «Магістр» спеціальність «014 Середня освіта (Мова і література (англійська))» / Д. І. Губаш; наук. кер. О. В. Липчанко-Ковачик. - Мукачево: МДУ, 2020. - 80 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7804 |
Розташовується у зібраннях: | Untitled |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Formation _of_ socio-cultural_ competence _ foreign_ language_ lessons_ in_ the_ conditions_ of_ inclusive_ education.pdf | Формування соціокультурної компетентності на уроках іноземної мови в умовах інклюзивної освіти [Рукопис] : магістерська робота ОС «Магістр» спеціальність «014 Середня освіта (Мова і література (англійська))» | 1.04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.