Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7811
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Блискун, Л. Е. | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-19T09:08:42Z | - |
dc.date.available | 2021-01-19T09:08:42Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7811 | - |
dc.description | Блискун Л. Е. Формування індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутніх учителів іноземної мови в процесі педагогічної практики [Рукопис] : магістерська робота ОС «Магістр» спеціальність «014 Середня освіта (Мова і література (англійська))» / Л. Е. Блискун; наук. кер. І. З. Бопко. - Мукачево: МДУ, 2020. - 70 с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження полягає в розробленні, теоретичному обґрунтуванні педагогічних умов, що забезпечують формування індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутніх учителів іноземної мови в процесі педагогічної практики. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | педагогічне спілкування | en_US |
dc.subject | процес вивчення іноземної мови | en_US |
dc.subject | майбутній вчитель | en_US |
dc.title | Формування індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутніх учителів іноземної мови в процесі педагогічної практики | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Untitled |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Formation_ of_ individual_ style_ of_ pedagogical _communication _of _future_ foreign_ language_ teachers_ in_ the_ process _of_ pedagogical_ practice.pdf | Формування індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутніх учителів іноземної мови в процесі педагогічної практики [Рукопис] : магістерська робота ОС «Магістр» спеціальність «014 Середня освіта (Мова і література (англійська))» | 713.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.