Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7815
Titel: | Реалізація гендерного підходу до навчання іншомовного монологічного мовлення студентів |
Autoren: | Бурч, М. І. |
Stichwörter: | монологічне мовлення етапи навчання дослідженості гендера навчально-виховний процес |
Erscheinungsdatum: | 2020 |
Herausgeber: | МДУ |
Zusammenfassung: | Метою дослідження є вивчення, розробка соціально-педагогічних засобів формування іншомовної компетенції у монологічному мовленні у студентів з урахуванням ґендерних особливостей в умовах навчальновиховного процесу в ВНЗ. |
Beschreibung: | Бурч М. І. Реалізація гендерного підходу до навчання іншомовного монологічного мовлення студентів [Рукопис] : магістерська робота ОС «Магістр» спеціальність «014 Середня освіта (Мова і література (англійська))» / М. І. Бурч; наук. кер. Л. І. Варга. - Мукачево: МДУ, 2020. - 74 с. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7815 |
Enthalten in den Sammlungen: | Untitled |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Implementation _of _a_ gender _approach_ to _teaching_ foreign_ monologue_ speech_ to_ students.pdf | Реалізація гендерного підходу до навчання іншомовного монологічного мовлення студентів | 836.57 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.