Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7815
Titel: Реалізація гендерного підходу до навчання іншомовного монологічного мовлення студентів
Autoren: Бурч, М. І.
Stichwörter: монологічне мовлення
етапи навчання
дослідженості гендера
навчально-виховний процес
Erscheinungsdatum: 2020
Herausgeber: МДУ
Zusammenfassung: Метою дослідження є вивчення, розробка соціально-педагогічних засобів формування іншомовної компетенції у монологічному мовленні у студентів з урахуванням ґендерних особливостей в умовах навчальновиховного процесу в ВНЗ.
Beschreibung: Бурч М. І. Реалізація гендерного підходу до навчання іншомовного монологічного мовлення студентів [Рукопис] : магістерська робота ОС «Магістр» спеціальність «014 Середня освіта (Мова і література (англійська))» / М. І. Бурч; наук. кер. Л. І. Варга. - Мукачево: МДУ, 2020. - 74 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7815
Enthalten in den Sammlungen:Untitled

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Implementation _of _a_ gender _approach_ to _teaching_ foreign_ monologue_ speech_ to_ students.pdfРеалізація гендерного підходу до навчання іншомовного монологічного мовлення студентів836.57 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.