Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7815
Title: Реалізація гендерного підходу до навчання іншомовного монологічного мовлення студентів
Authors: Бурч, М. І.
Keywords: монологічне мовлення
етапи навчання
дослідженості гендера
навчально-виховний процес
Issue Date: 2020
Publisher: МДУ
Abstract: Метою дослідження є вивчення, розробка соціально-педагогічних засобів формування іншомовної компетенції у монологічному мовленні у студентів з урахуванням ґендерних особливостей в умовах навчальновиховного процесу в ВНЗ.
Description: Бурч М. І. Реалізація гендерного підходу до навчання іншомовного монологічного мовлення студентів [Рукопис] : магістерська робота ОС «Магістр» спеціальність «014 Середня освіта (Мова і література (англійська))» / М. І. Бурч; наук. кер. Л. І. Варга. - Мукачево: МДУ, 2020. - 74 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7815
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Implementation _of _a_ gender _approach_ to _teaching_ foreign_ monologue_ speech_ to_ students.pdfРеалізація гендерного підходу до навчання іншомовного монологічного мовлення студентів836.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.