Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7815
Title: | Реалізація гендерного підходу до навчання іншомовного монологічного мовлення студентів |
Authors: | Бурч, М. І. |
Keywords: | монологічне мовлення етапи навчання дослідженості гендера навчально-виховний процес |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | МДУ |
Abstract: | Метою дослідження є вивчення, розробка соціально-педагогічних засобів формування іншомовної компетенції у монологічному мовленні у студентів з урахуванням ґендерних особливостей в умовах навчальновиховного процесу в ВНЗ. |
Description: | Бурч М. І. Реалізація гендерного підходу до навчання іншомовного монологічного мовлення студентів [Рукопис] : магістерська робота ОС «Магістр» спеціальність «014 Середня освіта (Мова і література (англійська))» / М. І. Бурч; наук. кер. Л. І. Варга. - Мукачево: МДУ, 2020. - 74 с. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7815 |
Appears in Collections: | Untitled |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Implementation _of _a_ gender _approach_ to _teaching_ foreign_ monologue_ speech_ to_ students.pdf | Реалізація гендерного підходу до навчання іншомовного монологічного мовлення студентів | 836.57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.