Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7815
Название: | Реалізація гендерного підходу до навчання іншомовного монологічного мовлення студентів |
Авторы: | Бурч, М. І. |
Ключевые слова: | монологічне мовлення етапи навчання дослідженості гендера навчально-виховний процес |
Дата публикации: | 2020 |
Издательство: | МДУ |
Краткий осмотр (реферат): | Метою дослідження є вивчення, розробка соціально-педагогічних засобів формування іншомовної компетенції у монологічному мовленні у студентів з урахуванням ґендерних особливостей в умовах навчальновиховного процесу в ВНЗ. |
Описание: | Бурч М. І. Реалізація гендерного підходу до навчання іншомовного монологічного мовлення студентів [Рукопис] : магістерська робота ОС «Магістр» спеціальність «014 Середня освіта (Мова і література (англійська))» / М. І. Бурч; наук. кер. Л. І. Варга. - Мукачево: МДУ, 2020. - 74 с. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7815 |
Располагается в коллекциях: | Untitled |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Implementation _of _a_ gender _approach_ to _teaching_ foreign_ monologue_ speech_ to_ students.pdf | Реалізація гендерного підходу до навчання іншомовного монологічного мовлення студентів | 836.57 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.