Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7815
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБурч, М. І.-
dc.date.accessioned2021-01-21T09:45:35Z-
dc.date.available2021-01-21T09:45:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7815-
dc.descriptionБурч М. І. Реалізація гендерного підходу до навчання іншомовного монологічного мовлення студентів [Рукопис] : магістерська робота ОС «Магістр» спеціальність «014 Середня освіта (Мова і література (англійська))» / М. І. Бурч; наук. кер. Л. І. Варга. - Мукачево: МДУ, 2020. - 74 с.en_US
dc.description.abstractМетою дослідження є вивчення, розробка соціально-педагогічних засобів формування іншомовної компетенції у монологічному мовленні у студентів з урахуванням ґендерних особливостей в умовах навчальновиховного процесу в ВНЗ.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмонологічне мовленняen_US
dc.subjectетапи навчанняen_US
dc.subjectдослідженості гендераen_US
dc.subjectнавчально-виховний процесen_US
dc.titleРеалізація гендерного підходу до навчання іншомовного монологічного мовлення студентівen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Implementation _of _a_ gender _approach_ to _teaching_ foreign_ monologue_ speech_ to_ students.pdfРеалізація гендерного підходу до навчання іншомовного монологічного мовлення студентів836.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.