Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7825
Назва: Культура і якість обслуговування споживачів готельно-ресторанним підприємством
Автори: Голіш, М. В.
Ключові слова: культура обслуговування
якість обслуговування
ресторанне господарство
споживачі
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є аналіз особливостей формування культури та якості обслуговування у готельно-ресторанних підприємствах, пропозиція моделі їх вдосконалення.
Опис: Голіш М. В. Культура і якість обслуговування споживачів готельно-ресторанним підприємством [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.140101 "Готельно-ресторанна справа" / М.В. Голіш ; наук.кер. М.А. Рубіш. – Мукачево : МДУ, 2019. – 71 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7825
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Culture _and_ quality_ of_ customer _service_ hotel _and_restaurant _business.pdfКультура і якість обслуговування споживачів готельно-ресторанним підприємством [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.140101 "Готельно-ресторанна справа"784.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.