Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7825
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоліш, М. В.-
dc.date.accessioned2021-01-22T15:40:37Z-
dc.date.available2021-01-22T15:40:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7825-
dc.descriptionГоліш М. В. Культура і якість обслуговування споживачів готельно-ресторанним підприємством [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.140101 "Готельно-ресторанна справа" / М.В. Голіш ; наук.кер. М.А. Рубіш. – Мукачево : МДУ, 2019. – 71 с.en_US
dc.description.abstractМетою роботи є аналіз особливостей формування культури та якості обслуговування у готельно-ресторанних підприємствах, пропозиція моделі їх вдосконалення.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectкультура обслуговуванняen_US
dc.subjectякість обслуговуванняen_US
dc.subjectресторанне господарствоen_US
dc.subjectспоживачіen_US
dc.titleКультура і якість обслуговування споживачів готельно-ресторанним підприємствомen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Culture _and_ quality_ of_ customer _service_ hotel _and_restaurant _business.pdfКультура і якість обслуговування споживачів готельно-ресторанним підприємством [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.140101 "Готельно-ресторанна справа"784.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.