Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7830
Название: Організаційно-педагогічні умови становлення художньо-естетичної компетенції дітей старшого дошкільного віку
Авторы: Черепаня, Наталія Іванівна
Бобрушко, М.І.
Ключевые слова: дошкільник
партисипативні методи
художньо-естетична компетенція, художньо-естетичне середовище
педагогічні умови
Дата публикации: 2020
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): В статті, на основі психолого-педагогічного аналізу проблеми дослідження, виявлено, обґрунтовано та охарактеризовано організаційнопедагогічні умови становлення художньо-естетичної компетенції дітей старшого дошкільного віку.
Описание: Черепаня Н.І. Організаційно-педагогічні умови становлення художньо-естетичної компетенції дітей старшого дошкільного віку / Н.І. Черепаня, М.І. Бобрушко // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). – С. 169-176
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7830
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Organizational_and_pedagogical_conditions_for_the_formation_of_artistic_and_aesthetic_competence_of_older_preschool_children.pdfОрганізаційно-педагогічні умови становлення художньо-естетичної компетенції дітей старшого дошкільного віку893.85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.