Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7840
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іллеш, М. М. | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-27T07:22:48Z | - |
dc.date.available | 2021-01-27T07:22:48Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7840 | - |
dc.description | Іллеш М. М. Формування культури спілкування учнів початкової школи в процесі діалогічної мови на уроках іноземної мови [Рукопис] : магістерська робота ОС «Магістр» спеціальність «014 Середня освіта (Мова і література (англійська))» / М. М. Іллеш; наук. кер. О. В. Липчанко-Ковачик . - Мукачево: МДУ, 2020. - 68 с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, розробити й експериментально перевірити ефективність системи ситуаційних вправ як засобу формування діалогічного мовлення учнів початкових класів у процесі опрацювання лексико-граматичного матеріалу на уроках української мови. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | діалогічне мовлення учнів | en_US |
dc.subject | уроки української мови | en_US |
dc.subject | ситуаційні вправи | en_US |
dc.subject | діалогічне мовлення | en_US |
dc.title | Формування культури спілкування учнів початкової школи в процесі діалогічної мови на уроках іноземної мови | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Untitled |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Formation _of _communication _culture _of_ primary_ school _students_ in _the_ process_ of_ dialogic_ language _in f_oreign _language_ lessons.pdf | Формування культури спілкування учнів початкової школи в процесі діалогічної мови на уроках іноземної мови [Рукопис] : магістерська робота ОС «Магістр» спеціальність «014 Середня освіта (Мова і література (англійська))» | 832.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.